Karuba adasının derinliklerine gizlenmiş büyük tapınakları ve değerli hazineleri keşfetmeye hazır mısınız? Seferin lideri olarak maceracılarınız için yolları ustaca planlamalı, onları tapınaklarına ulaştırırken en çok hazineyi toplamaya çalışmalısınız.
Karuba Aile Kart oyunununda oyuncuların amacı her kaşifi kendi tapınağına ulaştırırken en çok puanı toplayabilmektir.
Oyun ve Hesaplamalar
* Oyun 4x4 alanda kalınacak şekilde planlanmalı ve tur boyunca kartlar buna uygun yerleştirilmelidir. Oyuncular bu kuralı gözeterek, farklı renklerdeki maceracılar için aynı renkteki tapınaklara giden yol oluşturmalıdır.
* Her turda oyuncular rastgele 2 yol kartı çeker. Seçilen kartlar ortaya açılır, kartların numaraları toplamı en düşük olan oyuncu bir kartını kaybeder. Tüm oyuncular ellerindeki yol kartlarını farklı renklerdeki maceracıları yine aynı renkteki tapınaklara bağlamak için kullanır.
* Oyunun sonunda, örneğin yeşil renk kıyafetli maceracı aynı renkte tapınağa ulaşabilir durumdaysa oyuncu 3 puan kazanır. Eğer yeşil karakter için yeşil tapınağa giden bir yol oluşturulamamışsa puan kazanılamaz.
* İlgili renkteki karakter-tapınak arasındaki yol açık ve yol üzerinde eğer altın işareti varsa +2, kristal işareti varsa +1 puan kazanılır. Böylelikle karakterler aslında tapınak yolu boyunca hazineyi toplarlar.
* 4x4 alandaki diğer renk maceracılar için de bu hesaplamalar geçerlidir. Hepsi toplanarak oyuncunun o turdaki puanı hesaplanır. Toplam puanı fazla olan oyuncu turun kazananıdır.
Kazanımlar: Strateji geliştirme, Matematik, Dikkat, Problem Çözme, Planlama. Görsel-Mekansal Algı
İçindekiler: 96 oyun kartı (her oyuncu için 16 kart), Tüm kart çeşitlerini gösteren şablon, oyun kuralları kitapçığı
Karuba adasının derinliklerine gizlenmiş büyük tapınakları ve değerli hazineleri keşfetmeye hazır mısınız? Seferin lideri olarak maceracılarınız için yolları ustaca planlamalı, onları tapınaklarına ulaştırırken en çok hazineyi toplamaya çalışmalısınız.
Karuba Aile Kart oyunununda oyuncuların amacı her kaşifi kendi tapınağına ulaştırırken en çok puanı toplayabilmektir.
Oyun ve Hesaplamalar
* Oyun 4x4 alanda kalınacak şekilde planlanmalı ve tur boyunca kartlar buna uygun yerleştirilmelidir. Oyuncular bu kuralı gözeterek, farklı renklerdeki maceracılar için aynı renkteki tapınaklara giden yol oluşturmalıdır.
* Her turda oyuncular rastgele 2 yol kartı çeker. Seçilen kartlar ortaya açılır, kartların numaraları toplamı en düşük olan oyuncu bir kartını kaybeder. Tüm oyuncular ellerindeki yol kartlarını farklı renklerdeki maceracıları yine aynı renkteki tapınaklara bağlamak için kullanır.
* Oyunun sonunda, örneğin yeşil renk kıyafetli maceracı aynı renkte tapınağa ulaşabilir durumdaysa oyuncu 3 puan kazanır. Eğer yeşil karakter için yeşil tapınağa giden bir yol oluşturulamamışsa puan kazanılamaz.
* İlgili renkteki karakter-tapınak arasındaki yol açık ve yol üzerinde eğer altın işareti varsa +2, kristal işareti varsa +1 puan kazanılır. Böylelikle karakterler aslında tapınak yolu boyunca hazineyi toplarlar.
* 4x4 alandaki diğer renk maceracılar için de bu hesaplamalar geçerlidir. Hepsi toplanarak oyuncunun o turdaki puanı hesaplanır. Toplam puanı fazla olan oyuncu turun kazananıdır.
Kazanımlar: Strateji geliştirme, Matematik, Dikkat, Problem Çözme, Planlama. Görsel-Mekansal Algı
İçindekiler: 96 oyun kartı (her oyuncu için 16 kart), Tüm kart çeşitlerini gösteren şablon, oyun kuralları kitapçığı