5,0 (1)

Favorilere Eklendi

Favorilerime Git

The Robotics Game For Creative Kids

Robotik Oyunu
Marka :
Ürün Kodu: MP32682
Model 8682257133759

Robotik Oyunu, evde sayısal düşünmeyi öğrenmenin yollarını arayan okul öncesi çocuklar ve ebeveynler için tasarlanmıştır. 
Her robotun 5 farklı kod kartı vardır. Kod kartı seçildikten sonra, programlamaya başlama zamanıdır. 
Programlama kartlarını tek bir satıra yerleştirebilir veya yönüne göre yukarı veya aşağı yerleştirerek yapabilir.
 
Çocuklarınızla birlikte oynayabileceğiniz, evde basit ve eğlenceli bir yöntemle programlama ve kod yazma konusunda eğitim veren bir oyundur.
 
Brainshop (Woppy) karakterler aracılığıyla geleceğin teknoloji trendlerini basit oyunlar aracılığıyla ailelere ve çocuklara göstermeyi amaçlamaktadır. Temelinde Fen-Teknoloji-Mühendislik-Sanat ve Matematik disiplinleri bulunan Woppy STEM tabanlı Oyun Müfredatı uzmanlar tarafından denetlenmekte ve erken çocukluk dönemine özel olarak geliştirilmektedir.
 
Farklı 5 disiplini (STEAM) karakterler aracılığıyla çocuğa ulaştırmak istemesi, çocukların küçük yaştan bu beş disiplin ile basit şekilde tanışmalarını sağlamak ve ailelere çocukları konusunda gelecek yaşamlarına dair yol gösterebilmektir.
 
Woppy’nin ayrıca fiziksel oyun geliştirme laboratuvarı bulunmakta ve tüm oyunları kendi geliştirmiş olduğu 4C modeline uygun olarak geliştirmektedir.
 
OYUN KARAKTERİ
Spica: Mühendislik Karakteri, çocuklara mühendislik disiplinlerinin gelişimi hakkında yardımcı olacak. Misyonu,  doğru bir yol seçildiğinde, hayaller kadar büyük gerçekleri elde etmenin mümkün olduğunu çocuklara anlatmaktır.
 
NASIL OYNANIR?
1. Adım: Her robotun 5 adet kod kartı vardır. Robot kod kartları gruplanır ve her grup, kod kısmı altta kalacak şekilde, yan yana yerleştirilir.
2. Adım: Çocuk zarı atarak oyunu başlatır. Zar bir robot resminde durursa, o robotun ilk kod kartını alır. Zar Spica’nın resminde durursa istediği robutun kod kartını seçebilir.
3. Adım: Kod kartı seçildi mi sıra programlaya gelir! Çocuk program kartlarını elindeki kod kartına uygun olarak yerleştirmelidir. İsterse tek sıra halinde, isterse kodun yönüne uygun olarak yukarı ya da aşağı yerleştirebilir.
4. Adım: Ebeveyn tahta kalemi ile silinebilir kod kartına programı geçirir.
5. Adım: Programın hangi hedefi işaret ettiğini bulan ebeveyn çark üzerinden hedefi işaretler, eğer doğruysa bir sonraki karta geçilir.
 
KUTU İÇERİĞİ
-25 kod kartı
- 15 program kartı
- 1 silinebilir boş kart
- 1 hedef çarkı
- 1 ahşap zar
- 1 tahta kalemi

 

Yaş Grubu:3+ Yaş